Turėk didelių sumanymų, bet džiaukis mažais malonumais.

Kelionės, vaikai, zumba, big data, slidinėjimas, gėlės, skanumynai, rankdarbiai ir kitos malonios smulkmenos.

Smagu, kad užsukot :)

2010 m. rugpjūčio 1 d., sekmadienis

2 dienų pasivaiksčiojimas po Berlyną

Pigūs skrydžiai, pigūs skrydžiai... Tiek daug kartu girdėta frazė, ir niekada neišbandyta. O tai reiškia, reikia išbandyt:) Panaršiau po internetą, susiradau info, atsiliepimų ir pirmyn :)

Savo pažintį su pigiais skrydžiais pradėjau nuo populiariausio www.ryanair.com. Nemažai po jį naršiau, kol daugmaž išsiaiškinau, kaip viskas veikia. Ir... užsakiau bilietus :) Atvažiuoju pas tėvus, giriuosi, bet palaikimo nesulaukiu... Krizės metais skraidyt... Sakau, juk turėtų labai pigiai kainuot. Tik niekas nepatikėjo, kad už 100 Lt galima nuskrist pirmyn ir atgal...

Praėjo pora dienų, ir mano šeimoje atsirado dar daugiau norinčių paskraidyt :)))) Tai užsakiau, ir jiems bilietus. Ir taip gavosi, kad broliai su savo kompanija pirmiau už mane išbandė šiuos skrydžius ir įsitikino, kad tai yra tiesa - į Berlyną ir atgal bilietas kainavo 85 LT!!!!!

Išskrido labai anksti ryte iš Kauno. Atgal po 2 parų skrydis irgi ankstyvą rytą. Dar Lietuvoj užsakė 2 nakvynės hostelyje po 15 Eur už naktį miesto centre. Bet antra nakvyne nepasinaudojo, nes važiavo į oro uostą ir miegojo tenai :) Nusipirko 2 dienų nuolatinį miesto transportui, kuris kainavo ... EUR, ir važinėjo po visą miestą.

Paprašiau, kad truputi parašytų apie šią išvyką, nes iš pirmų lūpų įdomiau išgirst pasakojimą ;)

Išvykome anksti ryte - iš Kauno oro uosto. Lėktuvas po vienos valandos trukmės kelionės nusileido Schoenefeld oro uoste. Besileisdami grožėjomės Berlyno priemiesčio spalvų įvairove: raudoni stogai, žali medžiai, žydras baseinų vanduo.

Oro uoste gavome lankstinukų, kuriuose buvo pakankamai aiškiai nurodyti metro, autobusų maršrutai. Nustebino, jog mieste labai gerai išvystyta viešojo transporto sistema: galima keliauti metro, autobusais, tramvajais ir kt. Viešuoju transportu galima keliauti ne tik dieną, bet ir naktį. Atkreipėme dėmesį į tai, kad Berlyne labai daug dviratininkų, kurie važiuoja jiems skirtais takais, o didesnius atstumus jie įveikia metro – ši viešoji transporto priemonė puikiai pritaikyta keliauti su dviračiu.
 Pastebėjome, kad vietiniai gyventojai automobiliais važiuoja retai, o dažniausiai keliauja viešuoju transportu, dviračiais. Berlyno gatvės plačios ir gražios, važiuojant akį vis patraukdavo įvairūs pastatai, tiltai, kultūros paveldo objektai, didžiulės parduotuvės, dangoraižiai.

Berlynas - nepaprastas miestas: kiekviename jo kampelyje dvelkia istorijos ir modernumo dvasia: mieste tarsi susijungė istorija ir dabartis – šis derinys stebina ir kartu glumina. Labai gaila, bet orai kelionei nebuvo palankūs: buvo labai karšta, virš 30 laipsnių šilumos, todėl visą laiką teko ieškoti pavėsio, būdų atsigaivinti, dėl to nepavyko aplankyti visų įžymių Berlyno vietų.

Labiausiai patiko Berlyno simbolis - Brandenburgo vartai - išties įspūdingas statinys. Dabar šie vartai simbolizuoja Berlyno padalinimą ir suvienytos Vokietijos ateitį. Taip pat buvome dažnai turistų lankomose Aleksandro, Potsdamo aikštėse, prie Bundestago (Vokietijos parlamento), Bundesrato (Vokietijos institucijos, atstovaujančios teritorinių vienetų – žemių - vyriausybes), Televizijos bokšto, Neptūno šaltinio, užėjome į vieną seniausių mieste Marijos bažnyčią.
Labai įdomu buvo apsilankyti Sony centre - tai šiuolaikinių dangoraižių grupė, kurios kiemelis uždengtas labai įmantriu stogu. Kiemelyje veikia kavinės, yra ir fontanas. Bekeliaudami metro išlipome Berlin Hauptbahnhof - tai centrinė Berlyno stotis - ji yra didžiulė, tačiau joje jau po kelių minučių gali susiorientuoti kiekvienas. Čia gausu nedidelių kavinių, parduotuvių, kuriuose galima įsigyti nedidelių suvenyrų. Smagu buvo pasivaikščioti centrinėmis miesto gatvėmis - juose begalė firminių prekių parduotuvių, knygynų, kavinukių.

Berlyne nebūtina žinoti vokiečių kalbą, dauguma 20-45 metų amžiaus vietinių gyventojų kalba anglų kalba. Bekeliaudami po miestą sutikome nemažai rusakalbių, be to, maloniai nustebome, kai prie Bundestago išgirdome lietuviškai besišnekančius turistus. Pastebėjome, kad vokiečiai tolerantiški, draugiški žmonės: vienas garbaus amžiaus vyriškis net neprašytas priėjo prie mūsų, kai mes bandėme išsiaiškinti, kuris metro vyksta į centrą, ir viską mums paaiškino.

Berlyne gyvenome jaunimo svečių namuose. Juose mums išties patiko: švarūs, erdvūs, be to, „karaliavome“ visame aukšte, kadangi tuo metu jame gyvenome tik mes.

Vokietijos sostinėje išties verta apsilankyti: nesvarbu, kiek tau metų, koks tavo išsilavinimas, pomėgiai - šis miestas nustebins ir užburs kiekvieną.

Ir aš noriu.... :)))

1. Labai smagu paskaityt! Kažkaip niekad nebuvau Berlyno fanė, tai paskutinėms atostogoms pigiausi skrydziai i londona buvo mūsų! Taip pat puikiai praleidom savaitgalį Norvegijoje! Mėgaukitės!