Turėk didelių sumanymų, bet džiaukis mažais malonumais.

Kelionės, vaikai, zumba, big data, slidinėjimas, gėlės, skanumynai, rankdarbiai ir kitos malonios smulkmenos.

Smagu, kad užsukot :)

2013 m. sausio 8 d., antradienis

Slidinėjimas Austrijoje Zell am See / Kaprun regione, 2010 m.

Vis niekaip šiemet negaliu pradėt slidinėjimo sezoną, tai sniego nėra, tai sveikatos... Tačiau atsirado viena idėja ir aš užsidiegiau!!! :) O kartu ir prisiminiau, kad nieko nebuvau čia parašius apie slidinėjimą Austrijoje prieš 3 metus vasario viduryje. Tada slidinėt susiruošiau, kai Tomukui buvo beveik du metukai ir jau planavau grįžt į darbą, tačiau labai norėjosi kur nors ištrukti, ir dar labiau norėjosi paslidinėt tikruose kalnuose. Džiaugiuosi, kad tada galimybės sutapo su dideliais norais. Dabar džiaugiuosi prisiminimais :)

Slidinėt išvažiavau su nepažįstamų žmonių kompaniją, tik porą žmonių pažinojau. Didžioji dalis važiavo su turistinių autobusu su kelionių agentūra, o mes, kad pigiau būtų su mašina. Gavosi ne tik pigiau, bet greičiau ir įdomiau, nes aplankėm dar keletą įdomių vietų.

Gyvenom Zell am See, visai netoli keltuvo, svečių namai: Gasthaus "Unterbergen". Važiavom savaitei.

Šiek tiek apie šį regioną iš www.guliveriokeliones.lt:
Zell am See / Kapruno slidinėjimo centras, įsikūręs šiaurinėje Alpių dalyje, tarp Zell am See, Kaprun, Thumersbach miestelių, 85 km atstumu nuo Zalcburgo, yra vienas įspūdingiausių Austrijoje. Jis priklauso “Europa - Sportregion” vienijančiam tris stambius slidinėjimo centrus. Aukščiausia viršukalnė - Grossglokneris (3798 m). Šis regionas patrauklus dėl garantuoto sniego (slidinėjimo aukštis – iki 3100 m) ir geros slidinėjimo infrastruktūros.
Zell am See kurortas įsikūręs 757 m virš jūros lygio aukštyje, prie gražaus Zell ežero. Kaprunas kaprunas yra už 15 km nuo Zell am See.
Slidinėjimo sezonas tęsiasi nuo spalio iki birželio mėnesio, o Kitzsteinhorn ledyne (3203 m virš jūros lygio) - ištisus metus. Čia platus pasirinkimas įvairaus sudėtingumo trasų, kurios puikiai tvarkomos, pritaikytos ir pradedantiems, ir patyrusiems slidininkams.
Kalnų slidinėjimo trasos: slidinėjama 757 - 3029m aukštyje. Bendras trasų ilgis 132 km: sudėtingos juodos trasos - 25 km, vidutinio sudėtingumo raudonos - 51 km, lengvos mėlynos - 56 km. Trasas aptarnauja 60 keltuvų.
Veikia dirbtinio sniego sistema, dalis trasų vakarais apšviečiamos. Įrengtos trasos snieglentininkams.

Oficialus puslapis: www.zellamsee-kaprun.com/ru

Zell am See / Kaprun slidinėjimo centre mes išbandėm 3 vietas: Zell am See (Schmittenhohe 2000m), Maiskogel (1675m) ir Kaprun (3203m.). Labiausiai patiko ant ledyno Kaprun'e, begalė gerų trasų ir pasakiški vaizdai. Ilga, plati, mėlyna ir smagi trasa buvo Maiskogel, o vat pačiam Zell am See tik vieną dieną slidinėjom, labai daug žmonių ir apledėjusios trasos. Dar pačią pirmą dieną užteko "proto" ir drąsos nusileisti į miestelį ne su keltuvu, o raudona trasa... Net dabar baisu prisimint, kai aš ten per tą ledą daugiau negu valandą vos ne keturios leidausi :D

Čia yra slidinėjimo trasų interaktyvus žemėlapis.

Skipass 6 dienom kainavo apie 200 Eur. Nakvynė irgi panačiai. Slides vežiausi, kas nuomavosi, tai apie 150 Eur už savaitę mokėjo, tačiau atsirado ir sumanesnių, kurie už 150 Eur nusipirko sau slides su batais ir namo grįžo su slidėm ;)

Važiuojant į priekį, nakvojom Vienoje pas kažkieno pažįstamus, iš ryto pasivaikščiojom po senamiestį, išgėrėm kavos, o vieną dieną pusdieniui nuvažiavom į Salzburgą pasivaikščioti. Ir dar Užgavėnių šventėje vietiniame miestelyje buvome.

Vienas iš mūsų ekipažo buvo vynų žinovas, ir žinojo kur Austrijoje kokie vynai. Taigi, važiuojant į priekį aplankėm Weinort Sooss, o grįžtant Weinort Wachau (plačiau). Vynų degustavimas buvo nauja atrakcija man. Vaikštant po senamiestį užeini į senamiesčio namą, o ten tave pasitinka vyno degustavimo salės šeimininkai, kurie pasiteirauja kas kokius vynus mėgsta ir tada atneša butelius, atidaro ir duoda ragaut. prisiragauji, išsirenki ir važiuoji toliau. Taip pirmyn važiuojat prisipirkom pigaus ir labai skanaus jauno vyno Soss'e šeimoje: http://www.schwertfuehrer.at/, likusią kelio dalį važiavom linksmai :) O grįžtant atgal "Gruener Veltliner" ir dar kažką pirkom miestelyje Weissenkirchen šeimoje: www.thal-wachau.at.

Turininga kelionė buvo. Apibendrinant:
- Važiuojant pirmyn pasivaikščiojom po Vieną ir užsukom į Sooss;
- 1 dieną slidinėjom Zell am See;
- 2 - 3 dieną slidinėjom Kaprune;
- 4 dieną slidinėjom Maiskogel, po to nuvažiavom į Salzburgą pasivaikščiot;
- 5 dieną slidinėjome Maiskogele;
- 6 dieną slidinėjome Kaprune;
- Grįžtant užsukom į kelis vyno miestelius srityje Wachau.

Viena (vok. Wien) – didžiausias Austrijos miestas, sostinė ir tuo pačiu viena iš devynių Austrijos žemių. Pagal gyventojų skaičių  (1,7 mln. gyv.) Viena yra dešimtas pagal dydį miestas Europos sąjungoje. Mieste reziduoja kai kurios tarptautinės organizacijos (JTO, TATENA, OPEC ir kt.).
Šimtmečiais Viena buvo Habsburgų dinastijos rezidencija. Taip miestas tuo metu išsivystė į vieną iš Europos kultūros ir politikos centrų. 2001 m. Vienos senamiestis buvo įrašytas į UNESCO Pasaulio kultūros paveldo sąrašą.

Zalcburgas – vakarų Austrijos miestas, Zalcburgo žemės administracinis centras. Ketvirtasis pagal dydį šalies miestas po Vienos, Graco ir Linco. Zalcburgas garsus savo baroko architektūra, ilga ir įdomia istorija, be to, tai vartai į Alpes. Miestas įsikūręs ant Zalcacho upės krantų, šiaurinėje Alpių dalyje. Visai netoli Zalcburgo yra 1 972 m Untersbergo viršūnė. Miestas yra apie 150 km į rytus nuo Miuncheno ir apie 300 km į vakarus nuo Vienos.
Zalcburge gimė garsusis kompozitorius Volfgangas Amadėjus Mocartas (1756–1791).
Mieste 2008 m. vyko XIII Europos futbolo čempionatas.

1. Labai patiko jūsų kelionė, todėl ir mes su šeima ją pasivagėm. Važiavome į tą patį regioną (Zell am See), tik visą savaitę ten ir praleidome, niekur daugiau nevažiavome. Vienintelis dalykas tas, kad skipass dabar brangesnis :)

2. Atrodo smagiai!
    Sakykit kaip geriau, važiuoti savo mašina ar su autobusu? Viena vertus būtume laisvesni, nepriklausomi, antravertus nebūtų jokių rūpesčių.. Niekaip neapsisprendžiam..

3. Sakykit, ar esat bandę slidinėti kitose šalyse? Man labai įdomu, ar pigiau i Italija nebūtų, turint omenyje pragyvenimo lygį?

4. Neįtikėtinai gražu! Visokios poilsines keliones i Egipta jau yra gerokai pabodę, norėtųsi kažko aktyvesnio, vis neapsisprendėm, o dabar sprendimas kaip ir akivaizdus - reikia važiuoti slidinėti! Ačiū už idėją!