Turėk didelių sumanymų, bet džiaukis mažais malonumais.

Kelionės, vaikai, zumba, big data, slidinėjimas, gėlės, skanumynai, rankdarbiai ir kitos malonios smulkmenos.

Smagu, kad užsukot :)


2010 m. spalio 13 d., trečiadienis

Rudeniškos marinuotų kopūstų ir burokėlių salotos

Jeigu pasakyčiau, kad nemėgstų gaminti, matyt mane pažįstantis nepatikėtų :) Iš tikrųjų, gaminti kartais mėgstų ir kad ilgam užtektų :) Taigi, noriu pasidalint skaniomis rudeniškomis salotomis, kurias atradau visai neseniai (receptas iš Darbštuolės), patiko man ir palankiai buvo įvertintos artimųjų. Svarbiausia, jos "ilgai grojančios" - prisidarei 3 litrus ir valgai visą savaitę.

Reikia:

Didelė kopūsto gūžė, didelis burokėlis, morka, 5-8 česnako skiltelės;

Marinatui:

1 l vandens, 1/2 stiklinės aliejaus, nepilna stiklinė paprasto ar obuolių acto, stiklinė cukraus, 2 šaukštai druskos

Paruošimas:

Kopūstą supjaustyti plonais šiaudeliais, morką ir burokėlį sutarkuokite stambia tarka (aš ir kopūstą tarkavau:), česnakus susmulkinkite (aš per česnakinė išspaudžiau). Viską sudėkite į emaliuotą puodą ar 3 l stiklainį, truputį pagrūskite.

Marinatui skirtus produktus pakaitinkite iki virimo ir užpilkite daržoves. Palikite parą marinuotis.

Mano pastebėjimas. Man marinato gavosi per daug. Salotų prigrūdau 2 l stiklainį ir dar puodę liko nemažai, o marinato vos ne pusę teko iš pilti, nes jo tiek nereikėjo. Kitą kartą darysiu per pusę.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą