Turėk didelių sumanymų, bet džiaukis mažais malonumais.

Kelionės, vaikai, zumba, big data, slidinėjimas, gėlės, skanumynai, rankdarbiai ir kitos malonios smulkmenos.

Smagu, kad užsukot :)

2011 m. birželio 14 d., antradienis

Kelionė į Brėmeną vienai dienai su vaikais :)

Vaikų gimtadieniai. Kiekvieną kartą man yra baisus galvos skausmas, ką gi padovanot šiuolaikiniams vaikams, kurie turi maišus žaislų... Ir sugalvojau savo dukrai 7 gimtadienio proga padovanot... skrydį lėktuvu :) Pora mėn prieš gimtadienį pradėjaus stebėti ryanairą, ką jis gali pasiūlyti, ir kaip tik paskelbė, kad bus skrydžiai į Bremeną. Apsidžiaugiau, nes pati ten buvau, ir vaikams bus prasminga kelionė, nes "Bremeno muzikantus" žino puikiai.

Taigi, prasidėjo bilietų gaudimas. Bet iki pirkimo buvau apsisprendus dar sumažinti bilietų įsigijimo kainą ir įsigijau Master Card Prepaid kortelę, su kuria atsiskaitant už bilietus nereikia mokėti kortelės mokesčio, t.y. 6 eur. O pati kortelė kainavo 10 eur. Kaip ją gauti yra info internete ;) Pakankamai greitai ir paprastai gaunama (apie 2 savaitės užtruko). Važiavom mes keturiese, 2 suaugę ir 2 vaikai, tai vien kortelės mokesčio būtume sumokėję 48 eur (6*4*2). Taigi, kortelė atsipirko per pirmąjį bilietų pirkimą. O patys bilietai kainavo 168 Lt, t.y. po 42 Lt žmogui į abi puses su visais mokesčiais! :) Tiesa, sekiau aš tas kainas ir gerai, kad laukiau tos kortelės, nes bučiau įsigijusi brangesnių, bet žiūriu vieną dieną super akcija bilietams (nėra jokių mokesčių išskyrus kortelės mokestį), taigi spėjau įsigyti paskutinius 4 bilietus. Labai apsidžiaugiau :)

Greitai surinkau info apie Brėmeną (daug yra pas Makalių).

Бремен – город на севере Германии, расположенный на обоих берегах реки Везер. Город был основан в 787 году императором Карлом Великим. Процветание Бремена началось после присоединения к Ганзейскому союзу в 1358 году, причем богатство основывалось на торговле кофе и шерстью.

В конце XIX века на реке Везер был построен порт, второй по значимости в Германии - Бремерхафен. Вторая мировая война принесла Бремену огромные разрушения из-за его важного стратегического положения: здесь находилась одна из главных баз немецкого военного флота.
Planas buvo toks: Universum (mokslo muziejus), rododendrų parkas ir senamiestis. Programa buvo sudaryta atsižvelgiant į vaikų ir savo poreikius, kad ir vaikams būtų įdomų ir pati ką nors mielo sau pamatyčiau (čia apie rododendrų parką :)

Iš Vilniaus išskridom gegužės 29 d. sekmadienį apie 10 val. Skrydis - 1,5 val. Oro uoste Bremene užtrukom apie valandą, kol vaikai užkando, kol susiorientavom, kol kelionės bilietą po Bremeną įsigijom (7,7 Eur visiems) .

Apie 13 val. buvo prie Universumo (
www.universum-bremen.de). Nuo oro uosto su 6 tramvajumi beveik iki pabaigos (stotelė - Universitat/NW1). Bilietas - 40 Eur (2 suaugusiems ir keliems vaikams, bilietas vienam suaugusiam - 16 eur). Ir mes praleidom ten 6 val! :) Kiek skaičiau atsiliepimų, rašė, kad reikia 3-4 val., kad viską apeiti. Bet tuo metu buvo nauja instaliacija vaikams " Aukštyn kojom" vaikams nuo 5 metų (šiaip visas komplektas orientuotas į vaikus moksleivius), tai mes ten 2 val užtrukom :) 3 val po pagrindines sales, jų ten 3: Žmogus, Žemė, Kosmosas ir dar 1 val lauke. 2 kartus buvom prisėdę užkasti. Nusileidau iki vaikų lygio su jų smalsumu ir noru viską išbandyti ir puikiai praleidau laiką.

UNIVERSUM - Составляющие его целостность три павильона - "Человек", "Земля", "Космос" перенесут вас поочередно в разные, но взаимосвязанные миры. Оснащенный современными интерактивными средствами Научный центр будет одинаково интересен как взрослым, так и детям, которые с радостью усевшись в космические корабли, смогут отправиться в увлекательное путешествие по запутанным лабиринтам Вселенной.Этот интерактивный музей приглашает посетителей исследовать, экспериментировать, испытывать. При помощи компьютерной анимации можно отправиться в подводное путешествие, наблюдать подводные извержения вулканов, посмотреть на диковинных морских обитателей, узнать, как устроена радуга, и полюбоваться переливами цветовой гаммы чудо-мыльного пузыря размером 70 см. Музей работает без выходных. www.universum-bremen.deKai muziejus užsidarė, patraukėm ieškoti Rododendrų parką, kuris yra vienas didžiausių Europoje (http://www.blogger.com/www.rhododendronpark-bremen.de).Nuo Universumo šiaip labai patogu su juo nuvažiuot su 20 autobusu, tačiau sekmadieniai jis nevažinėjo. Pasinaudojom miesto transporto schema, kurią kartu su žemėlapių pasiėmiau oro uoste turizmo informacijos centre. Su 2 persėdimais nuvažiavom ir dar apie 1 km nuėjom peščiom. Apie 19.30 buvom parke (įėjimas į patį parką nemokamas, tik į "Botaniką" mokamas) ir prabuvom iki 21 val. Kaip man patiko! Rododendrų dydis ir gausa nepaprastai nustebino, čia gėlyne šokinėji apie tą rododendrą ir tai nežinia, kaip jam seksis augti, o ten rododendrai aukštaūgių obelų dydžio ! :)
Одной из наиболее популярных достопримечательностей Бремена является Рододендроновый парк с его уникальной коллекцией рододендронов и азалий. Oдин из самых больших подобных парков в Европе, каждый год в мае потрясающий буйством запахов и красок. Здесь можно найти самую богатую коллекцию рододендроновых культур на европейском континенте: более 450 видов, 350 подвидов, 350 сортов азалий и 250 других видов родственных вечнозеленых. Надежно защищенные от непогоды, в оранжереях Рододендрон-парка цветут прекрасные орхидеи. Работа по созданию парка, площадь которого составляет сегодня 46 га, была начата 60 лет назад. В центре парка находится ботанический сад. Незабываемые впечатления ждут посетителей в интерактивном Центре изучения природы «Ботаника» (Naturerlebnis-Zentrum Botanika), в котором наглядно демонстрируется связь культуры и природы, человека и царства растений. Здесь можно увидеть все многобразие региональной флоры, а также растения других континентов, свидетельствующие о богатстве растительного мира нашей планеты. В ботаническом саду находятся солнечные часы скульптора Августа Тёлкена. www.botanika.net

Deja, "Botanikos" ir oranžerijų aplankyti nepavyko, nes jau buvo uždarytos. Tačiau išeinant iš parko takeliu link Allmerspark dar suradom puikiai įrengtą vaikų žaidimo aikštelę, iš kurios vaikus tik po ilgų įkalbinėjimų pavyko išvilioti :)
Su pora persėdimu apie 22 val pasiekėm senamiestį (tramvajus važiuoja per pati jo centrą). Užsukom į Macdonaldą užkasti, o po to ėjom pasivaikščioti. Pradėjo temti. Prie operos pastato gražiai dainavo gatvės muzikantai. Besigrožėdami apėjom senamiestį bei nuėjom iki Šnoro.

Рыночная площадь Бремена считается одной из красивейших в Европе. Здесь находится Ратуша XV века, здание Шюттинг (место собраний Купеческой гильдии) и несколько старинных домов.

В центре площади находится статуя Роланда – символ свободы города. Гордостью города является романский Кафедральный собор св. Петра, воздвигнутый в XI веке. А неподалеку находится еще один символ города – памятник знаменитым Бременским музыкантам братьев Гримм.

Следуя дальше по Бремену, вы непременно вспомните русскую народ
ную мудрость про золотник, что мал да дорог, потому, как ни один туристический маршрут по этому немецкому городку не проходит мимо улицы Беттхерштрассе или "улица бочаров". В Бремене есть собственная мера веса "бременская бочка", в которой вмещается 920 селедок. Она знаменита своей впечатляющей длиной в 100 м, на которых разместились всего 7 зданий, вместивших в себе уникальное соседство звонарницы, галереи, театра и трех музеев. И каждый дом имеет свое название. Например, Дом Робинзона Крузо, Фонтан, Семь ленивцев, Дом Атлантиды

Дом номер шесть на этой улице называется Домом Людвига Розелиуса. В нем жил изобретатель кофе без кофеина коммерсант Розелиус, который и отстроил эту улочку в стиле арт деко. В начале улицы можно увидеть барельеф, изображающий архангела Михаила, сражающегося со змеем.
На этой улице находится также музей Паулы Модерзон-Бекер, прославившейся натуралистическими изображениями бедных, голодных и умирающих крестьян.
Старейший район Бремена - Шноор - в средневековье был улицей моряков, ремесленников и докеров. Дома XV-XVIII века расположены здесь так близко друг к другу, словно навязаны на шнур. Этот квартал чудом избежал разрушения и в 1958 году его начали реставрировать.

В центре квартала сохранилась небольшая готическая францисканская церковь с декоративным фронтоном, арочными нишами и кладкой кирпича "в елочку". Неподалеку находится Музей игрушек.
В Шнооре много антикварных магазинов, художественных мастерских и ресторанов, кафетериев и сувенирных лавочек. Здесь находится самый маленький отель Германии, состоящий из трех комнат.

Dar einant link Šnoro palei upę matėm laivą-teatrą, netoli tilto. Iš Šnoro jau tamsoje pasiekėm tramvajaus stotelė ir apie 23.30 buvom oro uoste. Kur užėmėm patogius minkštus suolus ir iki 4 val snustelėjom. O 5 val jau buvo registracija į mūsų lėktuvą. Kadangi laiko nakvynei turėjome mažai, todėl jos ir neieškojome.
Tokia kupina įspūdžių trumpa kelionė į gražųjį Bremeną. Mergaitėms patiko, buvo labai ištvermingos ir kantrios, kas ne visada būna namuose :)

Dar apie išlaidas apibendrintai. Visa kelionė vienam žmogui kainavo - 111 Lt, iš jų:

Lėktuvo bilietai - po 42 Lt.

Bendros išlaidos apie 69 lt žmogui.
Bendras išlaidas (276 Lt) sudarė:

7,7 Eur miesto bilietas
40 Eur Universum

40 Lt už mašinos stovėjimą oro uoste

Maistas kartu su Macdonaldu - apie 70 Lt

Visiems rekomenduoju aplankyti Bremeną su vaikais!

P.S. Kažką pridirbau su fonu ir raidėm, atsiprašau...

1. Saunuole tu:)
    Ir sveikinimai vaikams :) Gi tiksliai, prisiminiau, kad gimtadieniai jusu. Ir mes taip ir nesusitikom :P

2. Super! Mes neseniai su vaikais skridom į poilsines kelione i bulgarija, tikrai nėra kuo skųstis, visi labai draugiški vaikams personalas padeda, tai pasirodo galima ir taip vaikus pralinksminti, tikrai patariu nebijoti keliavimo su vaikais, tik svarbu adekvačiai pasirinkti keliones :)